недеља, 24. јун 2018.

Kupovina sa sajta Zaful

Sa sajta Zaful obavezno naručim neki komplet četkica pa je tako bilo i ovog puta. Pored četkica sam naručila i dve suknje, kojima nisam mogla da odlolim. Sve je stiglo jako brzo, za 10 dana i kao i uvek odlično upakovano. Nisam platila carinu. Na sajtu možete ostvariti popust ako ukucate kupon kod ZFTina.


Zaful 4th Anniversary











Goat Hair Eye Makeup Brushes Set - Complexion


Sve četkice su im kvalitetne i povoljne. Naručila sam komplet od 12 četkica za oči i odlično su se pokazale. Lako se peru, dlačice ne otpadaju i mekane su. Dobijaju se 4 četkice za blendanje, 2 za korektor, 2 za ajlajner, 1 za obrve i 3 za nanošenje senki. Ovaj set obuhvata sve potrebne četkice i mislim da je odličan izbor za devojke koje tek kreću sa šminkanjem ili kao dobuna već postojećim četkicama. Naručila sam ovaj set jer sadrži dosta četkica za blendanje a to je meni uvek potrebno. Set možete da pogledate na linku OVDE.







Button Up Polka Dot Skirt With Pockets - Dot Pattern


Obožavam suknje i nosim ih tokom cele godine. Posebno su mi drage one sa gumom pa ne moram da se mučim oko kopčanja. Obe suknje, koje sam naručila sa sajta Zaful imaju gumu. Plava suknja sa belim tufnama ima kopčanje na prednjoj strani i džepove sa strane. Nije providna, ne gužva se i širi se na dole. Dopada mi se materijal i mislim da će svakom lepo stajati. Više o njoj pogledajte OVDE.





Floral Pleated Midi Skirt


Druga suknja je šarena, sa faltama. Ranije ih nisam volela a sada mi deluju baš simpatično. Obe suknje su u stilu, kakav su nosile naše mame i bake. I kod ove mi se sviđa to što ne mora da se pegla. Materijal je lep i mekan. Suknja dolazi u univerzalnoj veličini ali ne steže nigde a nosim L veličinu. Ima podsuknju pa se ništa ne providi. Više o njoj pogledajte OVDE. 

Kako se vama dopada ova kupovina?

9 коментара:

  1. Bas slatka kominacija, ja takodje volim suknje 😄.

    ОдговориИзбриши
  2. Mnogo mi se dopadaju stvari koje si poručila. Pogotovo četkice jer sa njima sam opsjednuta i mislim da ih nikada dovoljno. A što se tiče suknji, tebi zaista divno pristaju ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман24. јун 2018. 12:45

    Preslatke stvarčice, sve mi se stvarno mnogo sviđa, a pogotovo ova suknja sa tačkicama, prelijepa je i mislim da se može super uklopiti sa nekom bijelom majicom i sandalama.
    Sve pohvale za post. Odličan odabir. :)

    Visit my blog, Amaterska Umjetnost ♡

    ОдговориИзбриши
  4. Mnogo mi se dopada suknja s tufnama! :D

    http://www.couture-case.com

    ОдговориИзбриши
  5. Fantastic post, dear! You look amazing!
    Hugs ♥

    ОдговориИзбриши
  6. Cetkice izgledaju sjajno :)
    Nedavno sam isprobala Cala product cetkice ukoliko zelis baci pogled:

    https://sweet16blackpoetry.blogspot.com/2018/06/cala-product-makeup-brush-set.html

    ОдговориИзбриши
  7. Great pos, I like it :) fantastic outfit :)

    new post
    http://mensfashionobsession.com:/

    ОдговориИзбриши
  8. I have these brushes hehe but the quality is average:):* Regards!

    ОдговориИзбриши