недеља, 17. јун 2018.

Potrošeni proizvodi #10


Ponovo se nakupilo dosta proizvoda pa je vreme za ovaj post. Krenućemo od proizvoda za kosu i Subrina Recept šampona protiv opadanja kose sa kofeinom. Ranije sam koristila ovaj šampon i zadovoljna sam efektom, kosa ne opada, ne otežava kosu a bočica je velika za nisku cenu. 
Oriflame Neoforce kolekcija je takođe namenjena opadanju kose i pomogla mi je dosta. Mesecima sam je koristila i kosa mi se oporavila. Koristila sam šampon i sprej za teme glave. 
Bugarska ruža maska za kosu je dugo kod mene i štedljivo sam je koristila jer predivno miriše. Miris ostaje dugo na kosi a odlično neguje. O njoj sam pisala u ovom postu. 
Natura Siberica Oblepikha maska za kosu je jedna od dve omiljene maske za kosu. Odlična ali stvarno odlična maska. Predivno neguje kosu, ona je mekana i sjajna. 



O Nivea trakicama za mitisere i Balea kapsulama neću da pišem jer već znate da sam prezadovoljna. 
Oriflame krema sa kamilicom je namenjena osetljivoj koži. Ima nisku cenu a odlična je kremica za umirivanje kože. Koristila sam je kada mi se upali lice i posle depilacije. 
Bugarska ruža krema sa lavandom je namenjena nezi kože sa prvim borama. Neguje kožu i predivno mirisše. O njoj sam pisala u ovom postu. 
Velnea skidač laka je odličan proizvod, sa niskom cenom. Skida tamne lakove bez problema i ne isušuje nokatnu ploču. 
Jessa gel za intimnu negu je moj omiljeni gel već godinama. Sada sam se okrenula medicinskim gelovima jer imam problema posle operacije. 
Balea gelovi za tuširanje su neprevaziđeni. Za cenu od 129 dinara dobija se 300 ml gela a svi predivno mirišu. 
Velnea tuferi za skidanje šminke su ok za ruževe ali ne i za maskaru. Mnogo bolje skidam šminku sa micelarnom vodom. 
Estar anticelulit gel sam verno čuvala za ovu sezonu i potrošila sam ga. Odličan je u borbi protiv celulita. O njemu sam pisala u ovom postu. 
Oriflame umivalice sam pre nekoliko meseci prvi put probala i oduševila se, posebno 2 u 1, gelom i pilingom. Predivno mirišu i skidaju nečistoće. 


Maske za lice su mi opsesija i potrošila sam dosta njih. O skoro svim sam pisala pa ću vam ostaviti linkove, da ne bih dužila ovde. 


I na kraju je na red došla šminka i lakovi za nokte. 
Maybelline Sensational i Essence Instant Volume Boost su odlične maskare i jedne od najboljih, koje sam probala. 
Nyx sjajevi imaju predivan izbor boja i veoma su povoljni. 
Catrice Lip Ink ima ludačku pigmentaciju i oboji usne. Boja je predivna, kao i samo pakovanje. 
Aura Matte ruževe kupujem godinama. Odličan kvalitet za nisku cenu. Imaju predivan izbor boja. 
Avon kremaste i mat ruževe takođe kupujem dugo, od srednje škole. Mogu samo da kažem da za par stotina dinara se dobija odličan kvalitet. 
Catrice Glam&doll ajlajner sam koristila mesecima i krenuo je da bledi pa je vreme za bacanje. Precizan je i veoma se lako barata sa njim. Nisam vešta sa crtanjem ajlajnera ali sa ovakvom četkicom se stvarno lako postiže precizna linija. 
Manhattan ruževe kupujem od Andrijane i za nisku cenu se dobijaju baš kvalitetni proizvodi. Dugotrajni su i ne isušuju usne. 
Essie lakovi su moji omiljeni godinama i nisam na bolje naišla. Probala sam mnogo skuplje i samo su mi Essie dugotrajni i ne skidaju se posle par dana. 
Essence lak iz limitirane kolekcije Rock out ima prelepu boju i teksturu. Nažalost, nisam videla sličan lak i nadam se da će Essence da izbaci nešto tako. 

I to je to i od ovih potrošenih proizvoda. Da li ste koristile neke od njih? 

3 коментара:

  1. Baš si puno proizvoda potrošila. <3 Jedva čekam tekst o maskicama.

    ОдговориИзбриши
  2. Bogme dosta ruzeva i lakova si potrosila, a tek maskicaa :) Od Natura Siberice sam kupila šampon i balzam, a htela sam da kupim i masku i ulje, ali se rasprodalo kada je bila akcija :( sad čekam i to da uzmem pa da mogu recenziju da napišem. :*

    ОдговориИзбриши