субота, 30. јун 2018.

Proizvodi kojima se uvek vraćam #2

Početkom godine sam pisala prvi deo ovog posta a sada sa vama delim još proizvoda, koje stalno kupujem. Veoma sa zadovoljna kvalitetom istih i uvek im se vratim. Neke ste do sada viđali na mom blogu a neki nisam pominjala a vredni su pažnje. 


Balea gelove za tuširanje moram da izdvojim kao najjeftinije i najbolje. Imaju prelepe mirise i sa njima nikad nema greške. Više o Balea letnjoj kolekciji pogledajte ovde.



Celu Macadamia kolekciju jako volim i njihovo ulje sam pominjala mnogo puta. Četku koristim godinama i najbolja je na svetu. Lako rasčešlja i suvu i mokru kou bez kidanja vlasi. Dugo sam imala zelenu verziju a od skoro sam vlasnica roze četke. Macadamia maska je jedna od dve najbolje maske, koje sam probala. Cena jeste malo jača ali vredi svaki dinar. Hidrira kosu a ona se lako češlja i oblikuje. Više o četki pogledajte ovde a o masci ovde.


Druga od dve najomiljenije maske je Oblepikha maska od Natura Siberice. Pominjala sam je u poslednjim potrošenim proizvodima i vreme je da kupim novo pakovanje. Traje dugo jer nije potrebna velika količina, na prirodnoj je bazi i odlično hrani kosu. Više o njoj pogledajte klikom ovde.


VZK Pantenol plus je nahranljivi pantenol i mažemo svi po kući. Odlično nahrani suve delove kože a ne izaziva nikakvu iritaciju. Veoma povoljan proizvod, koji mislim da svako treba da ima. Više o njemu ovde. 




Eucerin kozmetiku obožavam i imam jako puno njihovih proizvoda. Aquaporin kremu koristim ujutru pre pudera ili samostalno. Lagana a hidratantna krema. 3 u 1 micelarni fluid je najbolji preparat za uklanjanje šminke. Ne iritira kožu i ne isušuje osetljivo područje oko očiju. O kremi više pogledajte ovde a o micelarnoj ovde.


Golden Rose Quick dry nadlak košta manje od 200 dinara a kvalitetniji je od mnogo skupljih. Može da se iskoristi cela bočica i ne stegne se na pola. Brzo osuši nokte i ne smanjuje trajnost laka. Više o njemu pogledajte ovde.


O Essie lakovima neću puno da pišem jer znate da su to moji najomiljeniji lakovi. Traju mi i po 7 dana na noktima i imaju odličan izbor boja. Možete da ih kupite u Lilly-u ili da ih poručite sa sajta, klikom ovde. 



Maybelline Sensational maskare obožavam i crnu i roze. Daju odličan volumen i dužinu. Kod roze je četkica zakrivljena a kod crne je sužena pri vrhu. Često su na sniženju, pa ih tad kupujem i imam ih uvek u rezervi. Roze pogledajte na linku ovde a crnu ovde. 


Kada smo kod maskare, Essence I love extreme maskara crazy je moja omiljena Essence maskara a pored Maybelline Sensational maskara mi je omiljena maskara od svih maskara. :) Veoma povoljna a odlična. Četkica je odlično odrađena, vidno izdužuje trepavice i daje volumen. Više o njoj na linku ovde.


Obožavam maskare za obrve jer mi drže sve dlačice na mestu. Imam duge dlačice na obrvama i iako ih skraćujem, desi se da štrče i vode svoju politiku. Sa maskarama držim situaciju pod kontrolom a boja popuni praznine. Essence po meni ima najbolje maskare a cena im je baš povoljna. Koju god kolekciju da izbace, kupujem obavezno maskare za obrve i sve su odlične. Više o Make me brow maskari pogledajte na linku ovde.


Garnier Pure Active umivalicu koristim od fakulteta. Kupovala sam razne ali ovoj sam se uvek vratila. Odlično očisti lice i dugo traje. Pomaže mi u borbi sa nesavršenostima. Više o njoj pogledajte ovde. 


Oriflame Pure Skin 2 u 1 piling i umivalicu sam prvi put probala pre nekoliko meseci i od tad je stalno kupujem. Ako volite umivalice sa zrncima, ovo je prava stvar. Lepo očisti i pilinguje kožu. Više o njoj pogledajte ovde.

Kojim se vi proizvodima uvek vratite? 

4 коментара:

  1. Takodje obozavam Eucerinovu micelarnu vodu :) Od pilinga bi ti preporucila Bioten piling kremu za normalnu/kombinovanu kozu sa medom i kajsijom,od maskara Golden Rose 3D fantastic lash maskaru,a od lakova Llums u nijansi glitter lilac :)

    Baci pogled na zadnji post ukoliko zelis:

    http://sweet16blackpoetry.blogspot.com/2018/06/cala-product-makeup-brush-set.html

    ОдговориИзбриши
  2. Obožavam Balea gelove za tuširanje, zaista sjajan kvalitet za više nego pristupačnu cenu. :)

    http://www.couture-case.com

    ОдговориИзбриши
  3. Moracu bas da isprobam te Golden Rose lakove... 😊

    ОдговориИзбриши
  4. Nekih 70% proizvoda bih i sama odabrala za ovakvu temu posta, odličan izbor 😊

    ОдговориИзбриши