понедељак, 6. фебруар 2017.

Bebini i mamini noviteti :)

Dobrodošle :)


Danas pričamo o novitetima iz poslednjeg perioda, a tiču se bebe i mene, kao mame. :) Uvek ću da odvajam ovakve postove jer nekog jednostavno ovo ne zanima još. :)


Mamini noviteti:




Pred kraj trudnoće sam dobila brdo strija a mazala sam se redovno. Tako da sam morala da nastavim mazanje i posle trudnoće. Alverde puter sa crnim slezom nikad nisam probala a pošto sam imala Dm kupone, rešila sam da ih iskoristim. Sve iz Dm-a je kupljeno sa njihovim kuponima pa ne znači da pišem cene sa računa jer su umanjene. Babaylove kremu protiv strija sam koristila do petog, šestog meseca i bila sam veoma zadovoljna. Kasnije sam kupovala jače proizvode ali nije pomoglo jer mi je koža sklona strijama. Babylove mast za bradavice trošim još pre porođaja i kad je ne stavim nekoliko dana, pojave se ranice. Prezadovoljna sam i mislim da ne trebate da kupujete skupe kreme jer je sve to na sličnom principu. Pošto imam problema sa mlekom, o čemu ću da pišem u posebnom postu, pijem čaj za dojenje. Frutek mama do sada nisam probala pa sam rešila i njemu da dam šansu.


Bebini noviteti:

 


Pufies pelene su bile dugo na sniženju u Lilly-u i mi smo napravili zalihe. Veoma smo zadovoljni njima i cena od 899 dinara je više nego povoljna. U pakovanju dobijate po dva dizajna pelena i baš su zanimljivi.


U Lilly-u smo pazarili još i Sebamed kupku, koju obožavamo i koja nam je bila u favoritima, kao i Pufies pelene. Pampers maramice trošimo najviše sa Violeta maramicama i prezadovoljni smo. Savet je da uvek kupujete maramice koje imaju ovaj plastični otvor jer se tako ne suše.


Babylove tufere nismo probali do sada ali verujem da su odlični jer obožavam Balea tufere i koristim ih godinama. Sudokrem je takođe bio u godišnjim favoritima, tako da imate sve preporuke. Sada smo se obezbedili sa velikim pakovanjem od 125 grama.Violeta maramice smo već probali i zadovoljni smo. Natopljene su dovoljno i nežne su za bebinu kožu. I ja ih ponekad koristim za skidanje šminke oko očiju.  Baby love štapiće koristimo od rođenja i nema odvajanje i ispadanje vate, što mi se dešavalo kod drugih brendova.

I to je to mame :) Šta vi koristite najviše za vaše bebe i sebe? :)

Нема коментара:

Постави коментар