субота, 4. фебруар 2017.

Essie Kimono-over lak za nokte

Dobrodošle :)


Mnogo puta sam naglasila da su Essie lakovi moji omiljeni lakovi za nokte. Danas vam predstvaljam Kimono-over, lak iz jesenje kolekcije 2016.godine. Pored njega iz te kolekcije imam i Maki me happy i Go go geisha. Svi lakovi imaju po 13,5ml i pljosnatu četkicu, koja je laka za rad.

Kimono-over je tamno ljubičasta, po meni prava patlidžan boja, koja se veoma teško slika. Lak je savršene pigmentacije, dovoljan je jedan deblji sloj i potpuno prekriva nokat. Ja uvek stavljam bazu, dva sloja laka i nadlak. Ima ređu formulu, kao i većina tamnih nijansi pa ako stavite malo više može da krene da klizi sa nokta. Ima dobru trajnost, klasično za Essie lakove. Jedina mana mu je što bez nadlaka nema skoro nikakav sjaj.



















Slikala sam na dnevnom i veštačkom svetlu da bih što bolje prikazala boju. Zanoktice su mi i dalje u užasnom stanju i ne znam šta više da koristim. Ako imate neki savet, pišite :)

2 коментара:

  1. Nisam probala esi lakove i moram priznati da mi se boja bas svidja :) Ja za zanoktice koristim vazelin, mozes da pokusas :)

    Tako ja to

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Po meni su njihovi lakovi najbolji, dugo traju i ne zute mi nokti. :) nisam probala ali cu da pokusam :D hvala ti :* bas mucim muku sa njima :(

      Избриши