уторак, 14. март 2017.

I heart chocolate paleta senki

Već dugo najavljujem recenziju ove palete, i evo je najzad. Bila mi je na Wish listi i već dugo planiram da probam nešto od Makeup Revolution-a.
Paletu sam naručila od Ivane sa Facebook stranice Iv's corner za 1700 dinara. Došla je predivno upakovana i veliko joj hvala na tome jer sam ja osoba koja pada na pakovanja. :) Ivana ima i svoj Instagram profil, kao i česta sniženja pa preporučujem da je zapratite.


Makeup Revolution je brend koji dolazi iz Engleske i kopira najpoznatije palete na svetu. Ova paleta je konkretno kopija Too Faced Chocolate bar palete. Takođe imaju kopije drugih Too faced čokoladnih paleti, kao i Naked paleti. Cena im je veoma povoljna a kvalitet je na nivou mnogo skupljih paleti. Mogu slobodno da kažem da je veoma sličan kvalitet sa Too Faced senkama i smatram da ne treba davati toliki novac, kao što sam i ja sama uradila. Ali kao što sam već rekla, pala sam na pakovanja pa sam i ja pazarila Too Faced. Posle isprobavanja ove palete više se nisam uhvatila za Too Faced senke i planiram da dokupim još koju MUR paletu. U planu mi je njihova Vice paleta, koja je prelepa i za koju sam se dvoumila da li ću nju ili I heart chocolate. Takođe, Ivana ima u ponudi The balm proizvode, koji su baš povoljni i planiram da pazarim Sister manizer, jer do sada nisam probala ništa od njihovog brenda. 


Paleta dolazi u kartonskoj kutiji. A sama paleta je od čvrste plastike u boji mlečne čokolade. Unutar palete se nalazi veliko ogledalo i sunđerasti aplikator, koji nikad ne koristim. Sve boje imaju svoje nazive ali meni to nikad ne znači i bacim foliju i pakovanje. 


Preovladavaju zemljane boje u paleti, što je baš po mom ukusu. Iskreno, ja padam na takve palete i najviše ih koristim. Paleta ima izuzetnu pigmentaciju i sve boje su takve. Struktura im je skoro kremasta i odlično se blendaju jedna sa drugom. Jedina mana im je sto se truse, ali i mnogo skuplje palete imaju taj problem, tako da to ne zameram. Boje koje se izuzetno truse su zelena, ljubičasta i bordo boja i treba dobro da se otrese četkica i da se prvo rade oči pa ostatak lica, ako radite sa tim bojama. Za ostale boje je dovoljno da se ssamo otrese višak sa četkice. U paleti se nalazi boja za pregib, za hajlajt, za setovanje kapka, sedefaste boje, kao i mat boje. Jedino ova paleta nema crnu boju, ali ima tamno braon koja može da posluži kao zamena. Retko kad se i hvatam za crnu boju pa uvek biram palete bez nje i bez bele boje, posebno ako je sedefasto bela. 

Senke sa blicem i bez blica, na dnevnom svetlu bez baze:


Kako sam iskoristila braon nijanse i kombinaciju braon sa ljubičastom bojom:


Kako se vama čini ova paleta? Ja sam oduševljena kvalitetom i cenom. :)

16 коментара:

  1. Paleta je predivna, mada volim matt senke jako mi se dopada. Sve si lepo i detaljno opisala, bravo! <3

    ОдговориИзбриши
  2. U svojoj kolekciji imam 4 i heart chocolate palete... najdraza mi je definitivno naked chocolate, jako sam zadovoljna s njima, i nadam se da cu kupiti i ostale, da upotpunim svoju kolekciju.

    MagdalenaŠ.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ona je isto prelepa :) ali mi je Vice na listi za sledecu kupovinu jer takvu paletu nemam :D

      Избриши
  3. Predivnoca :)
    Obozavam I ♥ Chocolate palete, na zalost, za sada imam samo jednu, ali mi je u planu da isprobam jos par njih :)
    Divan post, fotografije, ma sve ♥

    ОдговориИзбриши
  4. Predivna je paleta i jako mi se svidja. Bas cu obratiti paznju na nju. Inace,obozavam ovakve palete.

    ОдговориИзбриши
  5. Predivne boje, baš po mom ukusu, za svaku moguću nijansu smokey eye tehnike. :)

    ОдговориИзбриши
  6. Ja sam jako zadovoljna komletno makeup revolution sminkom. Odlican odnos cene i kvaliteta. Mislim da za te pare ne mozemo ni naci bolje palete. Ja nemam ovu paletu konkretno, ali deluje zanimljivo :) Odlican post :)#Samokazem

    ОдговориИзбриши
  7. Prelepa je! Danima balavim nad Ivaninom stranicom i pokusavam da ubedim sebe da ne gomilam ali ove paletice su jednostavno preslatke :) Odlican kvalitet po super ceni :) Super si se nasminkala :*

    ОдговориИзбриши
  8. Paletica je divna, sad mi je još žalije što je mama pogrešila pa uzela death paletu :( Ali dobro možda bih sad pre uzela belu paletu jer mi je bela čokolada omiljena poslastica :D pa zbog pakovanjca mora da se kupi :D Ovu death planiram u skorijem periodu da recenziram pa ću i reći svoje utiske... Ali za sada uživam u tvojim slikama <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, predivna je :) moras i ovu da probas jer je predivna :D i bela cokolada je odlicna, ima bas nosive boje :) meni je sledeca na spisku Vice definitivno <3

      Избриши