уторак, 7. март 2017.

Potrošeni proizvodi #1


Ovo je moj prvi post o potrošenim proizvodima i neću ga pisati na mesečnom nivou, kao što pišem o favoritima. Razlog je jedino to što ne trošim proizvode toliko i uvek kupim nešto novo, a ono staro zaboravim i tako u krug. :D 


Intima Roberts Derma Zero gel za intimnu negu sam pominjala u favoritima. Zadovoljna sam njime ali se teško nalazi pa se vraćam mom Jessa gelu.
Balea regenerator za kosu Vanila&Badem obožavam. Ovo mi je ne znam koje pakovanje i stvarno je odličan. Ja sam osoba koja pada na mirise a ovo miriše božanstveno. Kosa je posle njega meka i lako se češlja.
Avon Planet Spa krema za ruke sa Afričkim šea buterom koristim već nekoliko meseci za ruke i stopala i baš sam zadovoljna. Brzo se upije i ne ostavlja film na koži. Lepo nahrani kožu i namenjen je suvoj koži ruku i nogu.
Jomelop E sam pominjala u postu o strijama i tu sam pisala o mojim utiscima. Planiram da kupim još jedan jer se zaista vidi razlika. 
Avon Foot Works sprej za stopala sa limetom sam koristila pred kraj trudnoće, kada su mi stopala bila užasno otečena. Ostalo mi je još malo proizvoda i prskala sam ga po kući jer zaista hladi i nije za zimske mesece. 


VZK balzam za usne sam kupila na brzinu i nisam pročitala da ima mentola u sebi i da hladi. Jedino mi se to ne sviđa i ne mogu da ga koristim. Hidratacija je dobra ali zbog osećajaj hlađenja mi baš smeta.
Catrice Made To Stay tečni ruž za usne imam dugo i istekao mu je rok. Nikad ruževe ne potrošim do kraja i baš mi je žao ovog jer je boja i formula bila baš lepa.
Essence Be Loud balzame za usne u boji sam baš volela i koristila. Sada sam počela da koristim balzame koji nemaju boju, zbog bebe i ove sam zapostavila pa im je istekao rok. 
Manhattan Wake Up korektor sam koristila kada sam se šminkala za Dan zaljubljenih. Ima prekrivanje slabo ka srednjem i ovo je najsvetlija boja. Istrošila sam ga do kraja i ne znam da li ću ponovo da ga kupim jer imam problem sa podočnjacima i treba mi jače pokrivanje.
Labello Hydro Care sam koristila u bolnici, kada sam imala baš suve usne i nije mi pomogao. Prestala sam da koristim klasična labela jer izazivaju zavisnost i ne pomažu mi kod suvih i ispucalih usana.

I to je to od mojih potrošenih proizvoda. :) 

8 коментара:

  1. Nisam probala ni jedan od ovih proizvoda,ali mi regenerator deluje baš privlačno jer sam i ja od tih što padaju na miris. :) Baš ću obratiti pažnju.

    ОдговориИзбриши
  2. Ja obozavam ovu planet spa kremicu, samo sto meni nikako ne koristi za ruke, kad je namazem imama osecaj da se ulepim, ma uzas, ali je za stopala nesto najbolje sto sam ikada probala :D ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Meni se Esence ruž jako dopada a kod nas ih nema u radnjama. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман14. март 2017. 07:02

    Probala sam neke proizvode i divni su. <3
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post. ❤ ⬇
    Special Section

    ОдговориИзбриши