уторак, 17. јул 2018.

Heliocare zaštita od sunca


Sunce je štetno tokom cele godine i zaštitini faktor je obavezan. Leti je zračenje znatno veće i treba nam veći zaštitni faktor. Kompanija Heliocare se bavi zaštitom kože, čuvajući njenu strukturu. Od njih sam dobila Kapsule za unutrašnju zaštitu od sunca i Gel sa zaštitinim faktorom 50. 


Heliocare preparati predstavljaju prvi prirodni fotoimunoprotektivni sistem. Proizvodi ih Industrial Farmacéutica Cantabria (IFC) - kompanija osnovana 1993 god. sa sedištem u Madridu. Danas je to kompanija sa više od 300 zaposlenih i predstavlja referentnu laboratoriju za dermatologiju i imunologiju u Španiji. Preko 12 god. pretkliničkih i kliničkih studija rađenih u saradnji sa Medicinskim fakultetom Univerziteta Harvard na čelu sa čuvenim profesorom dr Fitzpatrickom dovelo je do čarobne linije heliocare bazirane na konceptu IN-OUT (spolja-iznutra).


Heliocare Oral kapsule štite telo od slobodnih radikala, prevremnog starenja i hiperpigmentacije kože izazvane štetnim UV zracima. Kapsule sadrže prirodne sastojke: beta-karoten, ekstrakt zelenog čaja i ekstrakt biljke PolypodiumLeucotomos koje štite ćelije organizma od štetnog dejstva UV zraka. Dejstvo Heliocare Oral kapsula je potvrđeno kliničkim studijama.



Vitamnin D je veoma važan za naš organizam i normalno funkcionisanje je bez njega nemoguće. Do skoro je i Magdalena pila kapsule sa vitaminom D, po preporuci pedijatra. U Heliocare kapsulama pored vitamina D, tu je i vitamin E i vitamin C. Za sve ove vitamine znamo da su jako delotvorni za zdrav izgled naše kože. U pakovanju se dobija 30 kapusla i koriste se svaki dan po jedna kapsula. Mislim da je obavezno da se ovakve stvari koriste pre i u toku odmora jer sunčevi zraci oštećuju površinski sloj kože. Nemojte se voditi onim starim izrekama da se sunce zdravo, da sunce pomaže u lečenju akni, ožiljaka.. to nema veze sa istinom. Treba izbegavati izlaganje suncu, koristiti zaštitni faktor i proizvode za unutrašnju zaštitu. Do pre par godina, kod nas nisu bili zastupljeni proizvodi za unutrašnju zaštitu, ali sada se sve više podiže svest. Nemojte se voditi ni činjenicom "neće mene" jer rak kože imaju i mnoge poznate ličnosti a oni imaju novca za puno stvari ali zdravlje se ne kupuje. Kada je moje lično mišljenje u pitanju, pila sam ih u kontinuitetu i nisam imala nikakvih problema sa želudcem i varenjem. Izlagala sam se suncu i koristila gel sa zaštitnim faktorom i nisam izgorela. Ove godine ne idem na more ali kad budem išla obavezno ću kupiti kapsule za sebe i svoju porodicu.


Prirodni zaštitni gel sa izuzetno visokom fotoimunoprotekcijom 50, sa antioksidantima, i aktivatorima za obnavljanje i zaštitu masne kože i kože sklone aknama od UVB/UVA zračenja.




Kada je spoljašna zaštita kože u pitanju, leti je obavezan bar faktor 30 a idealno bi bilo ako se izlažete redovno suncu da to bude 50. Ako ste na moru, mažite se redovno na svaka 2-3 sata jer voda spira proizvod sa tela. Na decu obavezno obratite pažnju jer je njihova koža jako nežna. Heliocare gel je ređe teksture, jako se lepo razmazuje i upija u kožu. Kada se upije, ne ostavlja nikakav film na koži. Koristila sam ga i samostalno i pre tečnog pudera. Očistim lice i nanesem gel, sačekam par minuta da lice sve lepo upije i stavljam puder. Gel je lagan na licu i ne prosijavam se zbog njega. Nije mi izazvao nikakve iritacije, niti crvenilo a znate da imam osetljivu kožu. Tubica je od 50 ml i ima poklopac na zatvaranje. Štiti i od UVA i od UVB zračenja. Jako je prijatnog mirisa i potrebna je mala količina za lice i vrat pa će dugo trajti.
Sem ovih proizvoda, imaju još dosta proizvoda u ponudi. Meni su jako zanimljivi puderi i sigurno ću probati. Nisam do sada nikad probala kompaktni puder sa toliko velikim zaštitnim faktorom. Odlični su preko svakog tečnog pudera jer ne moram da razmišljam da li sam tečni puder ima SPF ili ne.



Da li vodite računa o zaštiti od sunca? Da li ste koristile Heliocare proizvode?

4 коментара:

  1. Nadam se da si svesna da ono malo pudera u prahu što naneseš da te ne može ni bliiiiizu zaštiti kao debelo nanešena krema sa SPF-om :) Isti slučaj je i sa puderima. Potreban je 1g kreme da bi se postigla 100% zaštita kao što piše na tubi, a kao što možeš da zamisliš niko ne koristi toliku količinu jer je abnormalna, ali istina je.

    Što se samih Heliocare proizvoda tiče, čula sam za njih ali su malo skupi za moj džep. Za sad mi je najbolja Eucerin Oil Control gel krema.

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam koristila ove proizvode ali cula sam da su bas dobri. Ovim postom su mi bas privukli paznju tako da mislim da cu ovo kupiti prvom prilikom. Divna recenzija!

    leylland.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odlična recenzija. Nisam koristila ove proizvode, ali imam u planu da ih probam. Veoma mi je bitna zaštita od sunca. :)

    Zapratila sam te, ako možeš da uzvratiš praćenje.
    Pozdrav!
    www.minnieart.blogspot.com

    ОдговориИзбриши