среда, 2. јануар 2019.

Essence Dancing on the milky way


U Dm-u je skoro došla nova Essence kolekcija pod nazivom Dancing on the milky way. Kolekcija sadrži paletu senki, silikonski sunđer za nanošenje pudera, veštačke nokte, nakit za lice, gliter kapi za lice, gliter toper i lakove za nokte. 

Cela kolekcija je inspirisana galaksijom i svi proizvodi su puni glitera i holo efekata. Boje su prilagođene zvezdanom nebu i mlečnom putu, mistične i jake.







Paleta senki sadrži 6 nijansi i panovi su izuzetno veliki, po 2 grama. Sama pigmentacija palete je odlična i boje se ne truse. Tekstura je mekana i četkica lepo hvata proizvod. Postojane su na oku i divno se blendaju. Sam izbor boja je odličan i najviše mi se dopada ciklama i poslednja, mračno siva boja. Od kad sam je dobila, redovno je koristim i dosta look-ova može da se postigne sa njom. Moram da je izdvojim jer je izuzetno kvalitetna i jedna od najboljih, koje sam probala u poslednje vreme. Cena je 949 dinara i vredi svaki dinar.







Lakovi za nokte dolaze u dve nijasne, tamno siva i ljubičasta. Obe boje su pune glitera, koji se presijava na svetlu. Ljubičasta je u broju 02, ima 8 ml, što je standarno za Essence lakove. Četkica je klasična njihova, odlično hvata i nanosi lak za nokte. Sama boja je prelepa i u stilu praznika. Potrebna su 2 sloja da se nokat prekrije i suši se standardno. Kao i kod svih gliter lakova, problem je teško skidanje sa noktiju i traje na noktima samo 2 dana. Košta 379 dinara. 







Holo glitter kapi dolaze u jako zanimljivoj bočici sa pipetom. Imaju 13 ml i ređu teksturu. Lako se nanose na kožu i ostavljaju intenzivan sjaj. Prepune su zlatnih čestica i mogu da se koriste za lice i telo. Mislim da je odličan za praznike i proslave, kada se nanosi na vrat i dekolte. Košta 469 dinara. 







Holo glitter topper dolazi u staklenoj teglici, od 3 grama. Ima jako zanmljivu teksturu, kao žele i pregršt raznobojnih čestica, koje se presijavaju. Daje intenzivan sjaj i može da se nanosi kao toper na obraze, usne ili oči. Nanosi se prstima ili pljosnatom četkicom. Lepo se hvata za kožu i ne rasipa se. Mnogo mi se dopada raznobojnost šljokica i sama tekstura. Košta 419 dinara. 


Kako se vama dopada ova kolekcija? Da li ste nešto probale od proizvoda?

7 коментара:

  1. Gledala sam kolekciju ali sam nesto ostala ravnodusna... Gliter kapi su mi zanimljive ali slabo upotrebljive, ovaj toper nije los njega mozda i uzmem. Paleta mi je iskreno preskupa, boje jesu lepe ali obicne. Odlican post i slike :)
    SRECNA NOVA GODINA ♡☆♡☆

    Novi post ---->>>

    http://xbeautyplace.blogspot.com/2018/12/nyx-lingerie-tecni-ruzevi-exotic-corset.html?m=1

    ОдговориИзбриши
  2. Svidja mi se cela kolekcija, ali mi je paleta najbolja.

    https://revolutionofstyle.com

    ОдговориИзбриши
  3. Baš slatko i praznično! Može biti i sjajna ideja za poklon! xoxo

    ОдговориИзбриши
  4. Kolekcija je fantazija, od palete pa sve do glitter topera <3 <3

    ОдговориИзбриши