недеља, 27. јануар 2019.

Krauterhof Body Lift Gel


• Kräuterhof Body lift gel je proizvod namenjen za zatezanje i učvršćivanje kože
• Redovnom upotrebom primetno povećava zategnutost i elastičnost opuštene kože, vraćajući joj tonus
• Korišćenje gela preporučuje se osobama koje vežbaju, drže dijetu, žele da održe zategnutost kože, kao i starijim osobama kada fiziološki dođe do popuštanja tonusa kože
• Nakon nanošenja, gel stvara prijatan i osvežavajući osećaj, a koža deluje svežije, zategnutije i mlađe
• Gel je najbolje koristiti nakon vežbanja ili držanja dijete, kada se topi potkožno masno tkivo. Nakon toga je potrebno zategnuti kožu koja se rastegla pod uticajem nagomilane masnoće ispod nje
• Sastav: karnitin, pantenol, guarana i alge
• Primena: Gel se može nanositi svakog dana, najbolje nakon tuširanja kada su pore otvorenije i kada je resorpcija u koži dublja i bolja


Krauterhof Body Lift Gel koristim oko 3 meseca i čekala sam da detaljno isprobam i da vam napišem utiske. Svi znamo da za ovakve proizvode treba vreme i da ne mogu da pomognu preko noći. Svakog dana, posle tuširanja sam nanosila gel na predeo stomaka. Od porođaja mi je ostala opuštena koža i nije ništa strašno ali sam želela da izgleda zategnutije. Tokom ova 3 meseca mi je varirala kilaža za po nekoliko kilograma pa je gel zaista bio na testu. Primetila sam da i sa par kilograma gore, stomak izgleda kao da se nisam ugojila. Koža je bila zategnutija i mekša na dodir. 



Gel dolazi u tubi od 200 ml i potrebna je mala količina. Vrlo lako se razmazuje i brzo upija u kožu. Aktivni sastojci prodiru u kožu i pomažu da se vrati tonus. Ostavlja prijatan osećaj, slično kao blag osećaj hlađenja. Hidrira kožu i nije potrebna dodatna nega. Ima fin, svež miris. Cena je oko 700 dinara, što je povoljno u odnosu na količinu. Dopada mi se to što njihovi proizvodi imaju razumnu cenu a zaista rade posao.



Ima klasičan otvor i proizvod ne curi. Sama tekstura je gusta i gelasta. Jako dugo traje i posle 3 meseca i dalje imam još malo gela.




Prvih nekoliko dana korišćenja se vidi da je koža meka i hidrirana. Posle par nedelja je cirkulacija poboljšana, bolji je tonus kože i ona izgleda zategnutije. Posle 3 meseca mi je stomak zategnutiji, koža je dosta podignutija i ne primećuje se toliko višak kilograma na tom području. 
Znate da sam ranije koristila Krauterhof anticelulit gel i nisam sumnjala da će i ovaj gel doneti rezultate. Kozmetički proizvodi zaista mogu da pomognu kod problema sa celulitom, strijama i opuštenom kožom i to me zaista raduje. Mnogim mamama, kao i meni znače ovakvi preparati. 

Da li ste probale Krauterhof proizvode i kakvi su vam utisci?
 

21 коментар:

  1. Nisam probala njihove proizvode, ali po tvojoj preporuci i recenziji n edeluju lose, naravno sve treba sam proceniti, ali super preporuka :)

    ОдговориИзбриши
  2. Looks great, haven't tried this brand yet ☺

    ОдговориИзбриши
  3. Very nice post, this creme sounds great:*:) Regards!

    ОдговориИзбриши
  4. Un producto estupendo! Feliz fin de semana! ♥️♥️♥️

    ОдговориИзбриши
  5. i so love the texture of this product dear..

    https://jehanmohammad.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. It seems a very good product, the consistency is very interesting too.
    Regards,
    Flo

    ОдговориИзбриши
  7. Perfect post, I like it :)

    new post
    http://www.mensfashionobsession.com/

    ОдговориИзбриши
  8. i so like the texture..great review dear..

    https://jehanmohammad.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Fantastican proizvod i sjajna recenzija draga <3

    ОдговориИзбриши
  10. Zaista je odlican kao i svi proizvodi ovog brenda <3

    ОдговориИзбриши
  11. Koristim ovaj gel po preporuci iz Lily-a. Smrsala sam 35 kg i naravno da imam problem sa ne zategnutom kožom. Vec posle nekih 4 dana sam videla kako mi ne vise kese na unutrašnjoj strani butina. Stomak polako poceo da se zateže. I "bicepsi" ne vise više toliko. Celu tubu sam potrošila i prezadovoljna sam. Koža vidno zategnutija, meka i glatka i nekako zdravije izgleda. Danas idem po novu.

    ОдговориИзбриши
  12. Smrsala sam 38 kg. I koza mi je opustena. Vec posle nedelju dana koriscenja koza je pocela da se zateze i nekako čvrca da bude. Koristim vec 2 meseca i oduševljenja sam. Brzo upija. Nastavicu da je koristim. Sve pohvale.

    ОдговориИзбриши