четвртак, 24. јануар 2019.

Essence Into the snow glow


Tokom janura u Dm i Lilly drogerije stiže nova Essence kolekcija - Into the snow glow. Kolekcija sadrži paletu za lice i oči, četkicu za rumenilo i hajlat, četkicu za blendanje senki, neseser, Glitter peel of masku za lice, Sparkly sjaj za usne, šećerni piling za lice i Set&glow sprej za fiksiranje šminke. 


Cela kolekcija je u znaku glitera i snega, u skladu sa zimom i praznicima. Svakom proizvodu je posvećeno dosta pažnje i svi prelepo izgledaju.

Danas vam pišem o paleti za oči i lice i četkici za rumenilo i hajlajter. Cena palete je 1349 a četkice je 419 dinara. 





Prvo moram da kažem da sam oduševljena ali oduševljena pakovanjem. Ništa lepše nisam videla i mislim da je ovo najlepša zimska paleta. Stoji mi na polici i gledam je svakog dana. Slova i pahuljice su hologramske i presijavaju se na svetlu. Unutrašnjost je još lepša. Možda nekom to nije važno ali meni mora da budu pakovanja lepa i kvalitetan proizvod. To jednostavno ide jedno sa drugim. :D
Paleta dolazi u kartonskom pakovanju od čak 34 grama. Sadrži 4 rumenila, 6 hajlajtera i 14 senki za oči. Izbor boja je jako lep i kombinovane su mat i šimer boje. U paleti se dobija dosta proizvoda i pogodna je i za početnike i za sve ljubitelje šminke. Kada uporedimo gramažu i koliko se različitih boja dobije za jako povoljnu cenu, mislim da se definitivno isplati.

Rumenila i hajlajteri:


Rumenila i hajlajteri su skroz drugačiji i uvek se obradujem novim bojama. Zaljubila sam se u rumenilo Morning sun. Boja je tamnija, cigla/braon nijansa ali jako lepo izgleda na licu i ima sitno samlevene šljokice. Ostala rumenila su mat ali imaju punu boju. Svi proizvodi se lepo blendaju i daju svež izgled licu.
Prva tri hajlajtera u paleti me podsećaju na sneg i ledenu kraljicu.:) Skroz su hladni i boje asociraju na zimu. Ostala tri su klasični hajlajteri, različitih nijansi pa mogu svima pristajati. Imaju srednju pigmentaciju, mogu da se nadograde za jači look.


 Senke:




Senke su prvenstveno neutralne sa dodatkom ljubičaste, tamno maslinasto zelene, kajsija boje sa brdom šljokica i sedefasto tamno sive. Ostale boje su bež, crvenkaste i braon. Sve boje pevaju moju pesmu i totalno su u mom stilu. :D 
Postoji mat boja za setovanje celog kapka, mat za pregib i sedefasta za ispod obrva. Te dve boje su mat a 12 boja su sedefaste ili sa šljokicama. Sve senke imaju dobru pigmentaciju i ne truse se sem Retro nijanse, koja se minimalno trusi zbog dosta šljokica u sebi. Jedino je ona i Night nijansa povučena dva puta na ruci a ostale su senke svočovane jednim potezom prsta. Najviše mi se dopadaju nijanse Velvet,  Fire, Retro, Cloud i Bear. Paletu redovno koristim i prezadovoljna sam. Znate da sam ljubitelj paleta i lakova za nokte i toga nikad neće biti previše u mojoj kolekciji.







Četkica za rumenilo i hajlat dolazi u providnom, valjkastom pakovanju. Četkica ima menkane i guste svelo roze dlačice. Jako je nežna i lepo blenda proizvode. Najviše sam je koristila za rumenilo jer hajlajtere ne koristim tako često. Drška je punjena srebrnim šljokicama, koje se presijavaju u različitim bojama. Ideja je bila da se oblikom i šljokicama dočaraju kristali leda i zaista izgleda tako.


Kako se vama dopadaju ovi proizvodi?

4 коментара:

  1. Estupendo post!! Espero verte pronto por mi blog!!! Feliz año!!!

    ОдговориИзбриши
  2. Prelepo izgledaju. Četkica za hajlajt i gliter maska za lice su na mojoj wish listi. Odličan post.

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam se zaljubila u ovu paleticuu ;)

    https://aandymm.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Predivno jeeeee, cetka je toliko lepa da ako uspem da je ulovim uzecu dve tri :D
    Paleta lepo izgleda, svidja mi se, ako pretekne mozda i nju uzmem haha
    Predivne slike ♡

    Novi post ----->>>>

    https://xbeautyplace.blogspot.com/2019/01/hada-labo-super-hydrator-losion-za-lice.html?m=1

    ОдговориИзбриши