уторак, 5. фебруар 2019.

Prvi susret sa Divage proizvodima


Kompanija Divage dolazi iz Italije i bavi se proizvodnjom šminke, parfema, proizvoda za negu kože i aksesoara. Čitala sam pozitivne komentare vezane za njihovu šminku i želela sam da probam. Danas vam pišem o proizvodima za lice i nokte, koje sam probala. 







Divage True Color Ultra Light Fluid puder dolazi u tubici od 30 ml. Moja nijansa je 02 i potpuno mi odgovara. Srednje je gustine i blagog mirisa. Lepo se blenda i lagan je na licu. Daje blagu prekrivenost jednim slojem a sa dva sloja može da se postigne slabija srednja pokrivenost. Lepo ujednači ten ali ne može da pokrije fleke ili nepravilnosti na koži. Ne oseća se na licu i ne daje efekat maske. Ne suši se potpuno, već daje prirodan izgled licu. Dostupan je u 6 nijansi i njegova cena je 1323 dinara. 





Divage Perfect Look korektor dolazi u olovci sa četkicom. Ima 1,5 ml i ne izlazi prevelika količina proizvoda. Prekrivenost mu je odlična i ne uvlači se u borice. Brzo se suši ali ne zateže kožu. Moj je u nijansi 01 a postoje još dve tamnije. Milim da treba da postoji još neka nijansa za svetlije devojke jer je meni nijansa 01 sada tamna. Koristiću ga definitivno leti jer mi se dopada formula i pokrivenost ali bih volela da nam uvezu i neku svetliju nijansu za hladnije dane. Cena korektora je 1254 dinara. 





Moj omiljeni deo su naravno, senke. Divage Colour Sphere Baked senka dolazi u klasičnom pakovanju od čak 3 grama. Veoma izdašno za pojedinačnu senku jer su obično između 1 i 2 grama. Pečena je i kombinacija je dve boje. Tekstura je savršeno mekana i divno se nanosi. Bukvalno je na granici sa kremastim senkama. Pigmentacija je ludačka ali ludačka. Na slici je prikazan jedan potez prstom, suvom senkom. Može da se koristi i suva i vlažna, kako bi se dobila potpuna pokrivenost. Oduševljena sam formulom i koristim je stalno. Dostupna je u 8 nijasi i sve su jako lepe. Cena je 1191 dinar. 





Divage Fine Line tečni ajlajner dolazi u klasičnom pakovanju, sa četkicom. Sama četkica je precizna i ima oblik plamena sveće. Sam ajlajner je sedefasto braon boje i ima 3 ml. Na slici gore sam prikazala liniju izvučenu ajlajnerom ali i deo, gde sam htela da predstavim boju. Brzo se suši na očima i ne preslikava se. Otporan je na vlagu, vodu i jako je dugotrajan. Dostupan je u 5 različitih boja i košta 989 dinara. 





Divage Metallic olovke za oči su još jedan favorit. Imaju odličnu pigmentaciju, ne grebu oko već lepo nanose boje. Sama tekstura je mekana ali precizna. Ne preslikavaju se i ne razvlače se. Meni se jako dopada, kada se nanese debela linija i izblenda se samostalno ili sa senkom. Dostupne su u 6 različitih nijansi a moje su 03 Luminous Silver i 06 Luminous Violet. Obe boje su predivne i ne može kamera da ih lepo prenese. Divno sijaju na očima i oduševljena sam kvalitetom. Cena je 661 dinar. 





Sledeći je veoma zanimljiv proizvod, a to je Divage Long Kiss 2 u 1 ruž i sjaj za usne. Sa jedne strane je dugotrajni ruž a sa druge strane sjaj, sa mnoštvom šljokica. Pakovanje je kao klasičan ruž/sjaj samo je spojeno u jednom proizvodu. Svaki proizvod ima po 3 ml. Aplikator je klasičan sunđerasti i precizno nanosi proizvod. Sam ruž je pigmentovan i daje mat efekat na usnama. Kada kažem mat, mislim na to da se potpuno osuši. ne zateže usne i ne daje osećaj da imate nešto teško na usnama. Moja nijansa je 10 Red i to je predivna koralno crvena nijansa. Sjaj je blago rozikaste boje i sadrži sitne, holografske šljokice. Nije lepljiv i ne curi sa usana. Može da se koristi preko ruža ili samostalno. Ideja je jako lepa i zgodan je za svaku žensku tašnu. Može da promeni izgled iz mat u sjajan a nisu vam potrebna 2 proizvoda. Cena je 1323 dinara i dolazi u 7 nijansi. 








Još jedna moja velika strast su lakovi za nokte. Njih nikad dosta. Volim i mat i sjajan manikir, kao i mat i sjajne usne. Divage Just Matt lak za nokte dolazi u preslatkom, kockastom pakovanju. Ima 6 ml i pljosnatu četkicu. Ne znam za vas, ali ne umem da mažem lak ako nema pljosnatu četkicu, tako da joj se uvek obradujem. Sam lak je klasično bele boje, standardne gustine i sa dva sloje pokrije nokatnu ploču bez problema. Brzo se suši i postaje mat. Ako ste u potrazi za kreč belim lakom a da ne ostavlja linije, kao većina njih, ovaj vam preporučujem. Cena je 724 dinara i dostupan je u 20 nijansi. Sledeći je Divage Everlasting laj za nokte u nijansi 04 Amaranth. Ime potpuno opisuje boju, burgundi, prava boja cveta amarata. Lak je šimerast i divno se presijava na svetlu. Ima pljosnatu četkicu i 10 ml proizvoda. Jednim slojem potpuno prekrije nokat. Brzo se suši i dugotrajan je na noktima. Dostupnan je u 24 nijanse i njegova cena 794 dinara. 


Sve Divage proizvode možete da poručite preko njihovog sajta Divagemilano.com
Njihova Facebook stranica je Divage
Njihov Instagram profil je Divage.rs


Smatram da je ovo kvalitetan brend šminke i imaju da ponude dobre proizvode. Radujem se što se naše tržište proširuje i što imamo mogućnost izbora kvalitetnih komada šminke. Sigurno ću probati još proizvoda i preneti vam utiske. 

Da li ste probale Divage proizvode?

1 коментар:

  1. Senka je divna, skroz moja boja. Odlican post :)

    Novi post ------>>>>

    http://xbeautyplace.blogspot.com/2019/02/makeup-revolution-banana-puder.html?m=1

    ОдговориИзбриши