недеља, 10. фебруар 2019.

Potrošeni proizvodi #15


Stigli smo opet do nove ture potrošenih proizvoda. 

Kada je reč o kosi, potrošila sam Cien šampon sa 7 vrsta bilja. Odličan šampon i bio je u mojim favoritima. Garnier maska sa makadamijom je još jedan odličan proizvod. Sve preporuke. Kada sam kupila Velnea maske dopale su mi se. Možda zato što je bilo leto pa moja kosa nije bila previše zahtevna. Sada sam ih jedva potrošila jer ništa nisu radile mojoj kosi. Definitivno ih neću ponovo kupovati.


Elizavecca 3 step pack maske sam recenzirala u ovom postu. Odlične maske i definitivno vredne pažnje. Tu je i Cala maska sa aloe verom, koja mi je lepo umirila kožu, kada je bila pod upalom. Balea Vital maska me je prijatno iznenadila. Fino hidrira kožu i osveži je.


Patch Line SOS trakice za mitisere su loše definitivno. Iako sam jedno vreme hvalila i nekoliko kutija su bile baš dobre, poslednjih nekoliko pakovanja ne rade ništa. Tu su i Acne spot flasteri, koji stvarno ne rade ništa. Ne znam šta se dešava sa tim trakicama ali neću više da rizikujem. Ili celo pakovanje bude odlično i skine sve sa nosa ili apsolutno ni jedan flaster ne skine ni mitiser. Zaobilazim ih u budućnosti jer sam pronašla Purederm Nose pore strips, koji imaju 6 flastera samo za nos i skidaju sve mitisere sa nosa. Kupila sam zalihe i koristim ih bar jednom jedeljno. Balea kapsule su favorit jako dugo. Koristim ih kad god osetim da je koži potrebna dodatna nega. Jako povoljan a odličan proizvod.


Slede tri kreme koje su zaista vredne pažnje. Nuxe Reve de miel, Solea Hand&Nail i Essence Tropical mus krema za ruke. Odlično nahrane kožu, brzo se upiju i ne ostavljaju film. Essence ima zanimljivu formulu, kao pena i predivan miris. Žao mi je što je limitirana kolekcija. Solea i Nuxe su kupljene više puta i sigurno ću ponovo da ih kupim.


Retko kad stavljam tufere u potrošene proizvode ali sam morala da vam kažem da su Ebelin tuferi iz Dm-a najbolji. Koristim i ove male i velike. Vredni su pažnje, definitivno. Balea Porenfein gel kupujem godinama. Ima voćne kiseline u sebi i sitne piling četice. Odlično čisti problematičnu i masnu kožu. Mr. Black Anti Acne gel sam potrošila a sigurno ću kupiti novi. O celoj kolekciji sam pisala u ovom postu i odlična je za sve probleme na koži. Nivea Urban detox maska mi je odgovarala u toplijem delu godine. Sada mi se lice jako upali od nje i neću je više kupovati. Loreal Pure Clay Exfo maska je odlična za nesavršenosti. Odlično očisti kožu a ne iritira je. NC kozmetika Neven sapun je nežan za lice a sa jednim umivanjem otkloni nečistoće. Ne isušuje dodatno kožu. Afrodita Clean Phase pena mi se nije dopala jer peče oči. Piše da skida šminku i oko očiju ali toliko peče kožu i oči da stvarno ne mogu da je koristim.


Afrodita skidač laka odlično skida svaki lak sa noktiju pa i šljokice. Iako je na bazi acetona, nisam imala problema sa njim. Astor 5 u 1 baza za nokte je odličan proizvod. Naručila sam ga od Andrijane a jedan imam već u upotrebi. Ujednači površinu nokta i ojača ih. Avon Naturals sprejeve koristim i za prskanje tela, odeće, posteljine, zavesa, nameštaja... dopadaju mi se mirisne note i uvek imam neki u kući. Ovaj kontretno je sa jagodom i belom čokoladom.


Potrošila sam i VZK Pantenol plus. O njemu sam pisala mnogo puta i odličan je za hidrataciju i umirenje kože. Oriflame Univerzalni balzam je često na mom blogu. Koristim ga za usne, zanoktice, pete... Alverde ulje ruže je jedno od najboljih ulja za hidrataciju lica. Sigurno ću ponovo kupiti. Endocare Tensage serum je bio u godišnjim favoritima i zaista je vredan pažnje. Malo se priča o ovom proizvodu a kvalitetan je. 


Od šminke sam malo proizvoda potrošila. Catrice Anti Dark Circle korektor je bio dobar proizvod. Lepa pokrivna moć, ne ističe suve delove i dugo traje. On je žute boje pa posle njega mora da ide drugi korektor ili puder. Brooklin olovku za usne bacam jer je previše suva i ne mogu da se mučim sa njom. Maybelline korektor je ostao malo u pakovanju ali ga dugo imam i bacam ga. Prvo smo se mrzeli pa smo se zavoleli. Dobar je korektor. Golden rose olovka za oči je skoro potrošena ali ne može da se reže više. Kremasta je i boja je jako lepa. 

Da li ste probale nešto od ovih proizvoda?

4 коментара:

  1. Balea plave kapsule su mi san snova, obožavam ih. Afrodita acetonmi je za sada omiljeni jer što kažeš skida i šljokice a to je jako bitno. Avon sprejeve imam tonu i bukvalno ih isto koristim za sve živo :D Takodje koristim ovu pantenol kremu, baš mi odgovara. Alverde ulje je za moju suvu kožu spas, planiram i recenziju da pišem o njemu. Oriflame balzame imam tonu samo izviruju odnekud :D

    ОдговориИзбриши
  2. Super post i interesantni proizvodi! 😃

    PajaMala.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post, makadamija masku i ja trenutno koristim i stvarno je super :)


    Novi post ---->>>>

    https://xbeautyplace.blogspot.com/2019/02/medusa-kozmetika-hajlajteri-tecni-ruz.html?m=1

    ОдговориИзбриши
  4. Meni Garnier proizvodi ne prijaju, osim njihove roze micelarne. Njihov korektor mi je bio na listi zelja jer je bio jako hvaljen proizvod, medjutim kada je stigao na nase trziste misljenja su se podelila pa sam izgubila interesovanje. Cudi me Brooklin olovka, imam par komada i sve su mi ekstra kremaste. Probaj da je zarezes malo vise, mozda joj je samo pocetak takav 🤔

    ОдговориИзбриши