среда, 13. фебруар 2019.

Favoriti januara


U januaru se nisam puno šminkala, niti koristila previše kozmetike. Izdvojila sam proizvode koje sam zaista koristila i volela tokom najdužeg meseca u godini.



Puder koji sam naviše koristila je Too Faced Born this way. Ima lepu pokrivenost, izgleda prirodno i dugotrajan je. Ima prelepu teksturu. Jedina zamerka je što ume da istakne suve delove na licu.
Avon Rebel parfem je novi parfem u katalogu i jako lepo miriše. Dugotrajan je i ne guši. Bočica je preslatka.
Catrice Glam&doll maskara je jako voljena tokom januara. Daje uvijenost, volumen i dužinu. Ima sve što tražim od maskare.
Catrice Camouflage korektor imam dugo i od silnih korektora sam zaboravila na njega. Odlično pokriva, ne uvlači se u borice i ne ističe suve delove. Ponovo sam se zaljubila u njega.
Essence Into the snow glow paletu sam recenzirala u ovom postu. Sadrži senke, rumenila i hajlajtere. Svi su lepo pigmentovani i odlično se blendaju. Cena je jako povoljna a dobije se dosta proizvoda.


Profesor Milojević Gentle Makeup Remover sam recenzirala u ovom postu. Jako dobar skidač šminke. Ne peče oči i ne iritira kožu. Jednim većim tuferom skine celokupnu šminku sa lica.
Oriflame krema za ruke sa arnikom prelepo miriše. Miris me je privukao ali jako lepo i hidrira ruke. Brzo se upije i ne ostavlja beli trag.
Krauterhof Body Lift Gel koristim za zatezanje kože i zaista pomaže. O njemu sam pisala u ovom postu.
Biobaza Body mleko za telo sa kokosom mi stoji pored kreveta i koristim svako veče. Jako lep miris koji se zadržava i odlična hidratacija. O njemu više u ovom postu.
Cien gel za tuširanje sam kupila u prolazu i kada sam krenula da koristim, oduševila se. Miris je predivan i miriše celo kupatilo na cveće. Divan gel a cena je jako pristupačna. 

Koji su vaši favoriti januara? 

6 коментара:

  1. Super post! Proizvodi izgledaju interesantno,dopadaju mi se slike! 😃

    PajaMala.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post, o tom Rebel parfemu sam razmisljala ali nisam sigurna kakav je na kozi :/
    Cien gel sam i ja kupila, neki mali u ala Dove pakovanju, super mirise.
    Essence paletu merkam i ne znam da li da je uzmem, brine me pigmentacija/postojanost, cetkice sam ulovila i presrecna sam :D

    Novi post ------->>>>

    https://xbeautyplace.blogspot.com/2019/02/medusa-kozmetika-hajlajteri-tecni-ruz.html?m=1

    ОдговориИзбриши
  3. Super proizvodi, draga moja! Sestra mi ima ovakav parfem i čini se odličan! ❤❤❤😘😘😘

    Vildana from Living Like V

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam probala nista od ovih proizvoda 🤤 Za koji tip koze je namenjen tecni puder? Essence paleta izgleda bajno ali sam ovog meseca preterala, kao i proslog i onog tamo 😂 Neka ceka bolja vremena 😂

    ОдговориИзбриши