недеља, 5. мај 2019.

Favoriti proteklog perioda


Dugo nisam pisala o favoritima i definitivno je vreme da pomenem neke proizvode. Neke sam već pominjala na blogu i neću da se ponavljam ali vrede da uđu u favorite. 



Kada je šminka u pitanju, tu su Catrice proizvodi-paleta za obrve, kamuflaža i baza za senku. Sva tri proizvoda su pravo otkriće. Paleta ima svetliju i tamniju stranu, kao i vosak za obrve. Izgleda jako prirodno a daje definiciju. Kamuflažni korektor prekriva apsoplutno sve. Ne izgleda veštački i bukvalno se ne vidi ako se lepo utapka. Baza za senku ima blagu boju i ujednači boju kapka. Aplikator je sunđerasti i lako aplicira proizvod. Kada se utapka, odmah se upije i potpuno je mat. Senke se ne mrdaju ceo dan i ne uvlače se u pregib kapka.
Pored Catrice proizvoda, tu su i dve palete a to je Too Faced Chocolate Gold i Golden Rose City Style face&eye paleta. O Golden Rose paleti sam pisala u ovom postu. Savršena paleta za lice i oči. Odlična pigmentacija i izbor boja. Too Faced paleta je samo za oči i predivna je. Sve boje su izuzetno kvalitetne i opravdavaju cenu. 


Avon Clearskskin gel maska za mitisere je pravo otkiće. Do sada nisam mogla da pronađem masku, koja može da skine i veće mitisere a ova to radi i veoma je povoljna. Hada Labo Hidrator je većini žena poznat. Odlično hidrira kožu i upija se brzinom svetlosti. Koristim ga ujutru, pre šminkanja i uveče kao dodatna nega. Veliko je pakovanje i dugo traje. VZK Pantenol plus je moj omiljeni pantenol. Potrošila sam sigurno 10-15 ovih tubica i imamo ga uvek u kući. Odličan je za svaku iritaciju i upalu. Intenzivno hidrira kožu pa ga često koristim za lice. O Professor Milojević Anti-cellulite tretmanu sam pisala u ovom postu. Jako kvalitetan proizvod za borbu protiv celulita. Tu je i njihov Hair Regrowth&Replenish Invigorating šampon, koji je pomogao da uprkos problemima sa štitnom žlezdom, moja kosa ne opada. Odlično peni i potrebna je mala količina. Sadrži aktivne biljne sastojke i jača koren kose. Elizavecca Kangsi pack maska pomaže da se koža očisti a ne isušuje i ne iritira. O njoj sam pisala u ovom postu. Caudalie Divine piling je najlepši piling koji sam probala. Odlično očisti kožu a ostavlja uljani osećaj i miriše savršeno. O njemu sam pisala ovde. 

 I to je to od ovih favorita. Koji su vaši favoriti proteklog perioda?

Нема коментара:

Постави коментар