понедељак, 2. март 2020.

Favoriti prethodnog perioda

Već dugo nisam pisala o favoritima. Nedostajalo mi je pisanje i definitivno ćemo se više družiti na blogu u narednom periodu. Ovo su favoriti prethodnih dva meseca, koje sam najviše koristila i kojima sam zaista oduševljena.
U narednom periodu će ići recenzije proizvoda, kao i nova tura potrošenih proizvoda.

Kozmetika:




Yoskine brend sam otkrila pre par meseci i oduševila se proizvodima. Kozmetika dolazi iz Japana i mahom je namenjena koži sa boricama, poput Hokkaido seruma. Jako lagan na licu ali odlično hidrira kožu i vraća joj zdrav sjaj. Najhranljiviji serum, koji sam probala do sada. Koristim ga uveče, nekad i bez kreme za lice. Svi njihovi proizvodi mogu da se nađu u Dm drogerijama i na Magic beauty sajtu.
The Ordinary Niacinamid 10+zink1% serum je namenjen problematičnoj koži. Pomaže kod upala na koži i kod mitisera-mnogo manje se vide i sporije pune. Koristim ga ujutru pre kreme sa zaštitnim faktorom. 
Its skin Aloe serum je lagani serum, koji umiri i nahrani kožu. Odličan je kao podloga za šminku i uopšte se ne oseća na licu. Cela Aloe linija mi se jako dopada.
Elizavecca HwaYuHong essenciju koristim ujutru i odlična mi je zamena za tonik. Ima jako dobar sastav, očisti lice i dodatno ga hidrira.
Yoskine Hakkiado krema za područje oko očiju odlično hidrira, ne ostavlja nikakv film na koži i ne otežava. Može da se koristi i pre korektora i neće da se uvuče u sitne borice. Dugo sam bila u potrazi za kvalitetnom kremom i najzad sam je pronašla.
Its skin Pure gel kremu sam kupila jer sam čula dosta pozitivnih utisaka o njoj. Gel formula ali jako hidratantna. Ne oseća se na koži, nije teška i odlično se ponaša ispod pudera.
Elizavecca Peptide kremu za lice koristim duži vremenski period i već je pri kraju. Kada se nanese, pravi balončiće i odlično hrani kožu. Sada sam naručila i esenciju iz iste linije i uskoro idu utisci.

Šminka:


Catrice HD Liquid Coverage je najbolji drogerijski puder. Odlično pokriva, sam se setuje na licu i ne stvara efekat maske. Za manje od 1000 dinara se dobija ozbiljno dobar puder.
Pošto HD puder nema Spf zaštitu, ispod njega koristim Catrice HD Active bazu sa Spf zaštitom 30. Ne oseća se na licu, lagan je poput seruma i blago popuni pore. Već sam pola potrošila i sigurno kupujem opet.
Avon Anew BB krema odlično pokriva, ima spf zaštitu 20 a nije teška. Ne zapušava pore i ne izaziva nikakve probleme na koži. Što se mene tiče, dovoljno.
Catrice Iconails u broju 95 You Keep Me Brave je najlepša prolećna nijansa. Već znate da su mi njihovi lakovi omiljeni i od srca ih preporučujem. 
Golden Rose My Matte Lip Ink u broju 09 je nijansa koja svima pristaje. Odlična je za dnevni makeup i dugo traje na usnama. Suši se potpuno ali daje plišani osećaj i ne zateže usne.
Essence I Love Extreme Crazy Volume je moja najdraža maskara. Ako me duže pratite, znate da sam je mnogo puta hvalila. Savršena formula, daje i dužinu i volumen i ultra je crna.
Catrice High Glow je najlepši hajlajter na svetu. Pečen je i daje prelep sjaj, čak i na mojoj svetloj koži. Potrebna je mala količina jer je lepo pigmentovan. Skoro sam kupila i pečeni bronzer i javljam vam utiske, kada lepo isprobam.
Oriflame Giordani Gold kuglice u nijansi Sublime Radiance daju tako lep i zdrav sjaj obrazima. Imaju blagi šimer i prirodnu boju. Pakovanje je ogromno, čak 25 grama a boje mogu da se mešaju ili koriste samostalno.

Da li ste probale neke od ovih proizvoda?

Нема коментара:

Постави коментар