четвртак, 5. септембар 2019.

Kako da se bolje organizujemo?

Organizacija je problem kod većine ljudi. Koliko god vremena da imamo, ne znamo kako da lepo da rasporedimo vreme i odradimo sve obaveze. Najvažnije je da sve radite sa velikom voljom i totalno bez stresa. 

Danas sa vama delim praktične savete, koji su mi pomogli da se bolje organizujem.



1. Isplaniram sve unapred i zapišem veče pre. Napišem koje su mi obaveze za sledeći dan i sve lepo razradim. Kada zapišete obaveze, dajete im veću vrednost i više se fokusirate na njih.

2. Postavim prioritete. Ono što je zaista važno, odradim odmah ujutru ako mogu. Tako da ne moram ceo dan da binem da li stižem.

3. Najteže ne ostavljam za kraj nikada. Ako ceo dan radim nešto lagano, nemam volju da odradim nešto veliko. A ako dan počnem nečim velikim, ceo dan je mnogo bolji. 

4. Ne gubim vreme na nepotrebne stvari. Gledanje televizije, ispijanje pete kafe u kafiću ili nepotrebno izležavanje samo oduzima vreme i sprečava nas da izvučemo iz sebe maksimum. 

5. Ne dozvoljavam da me nešto ometa. Često dozvolimo da nam drugi ljudi organizuju dan i ode sve u pogrešnom smeru. Ako mi ne organizujemo svoj dan i svoj život, drugi će sigurno. 

6. Ako nešto važno ali zaista važno iskrsne, ne nerviram se. Najvažnije je da se ne forsirate i ako imate kreativnu blokadu ili manjak vremena, usporite. Ako već ne stignemo sve dana, sutra je novi dan i ponovo imamo istih 24 sata na raspolaganju. Najvažnije je da ih pametno iskoritimo. 

7. Uvek sve sređeno. Već sam vam pisala o Savetima kako da kuća uvek blista i mnogo mi je lakše ako ujutru odmah krenem da radim a ne da gubim vreme na ribanje kuće ili sređivanje nereda. Malo sređivanje uveče, pomaže da se ujutru odmah bacite na posao. 

8. Znam gde šta stoji i ne moram da prevrnem kuću da nađem nešto. Mnogo je bolje kada sve ima svoje mesto i tu stoji. Kada žurite, samo uzmete i izlazite iz kuće. 

9. Naspavam se i to mi mnogo znači. Ako sam umorna onda nemam volje ni za normalno funkcionisanje a kamoli za organizaciju. Najvažnije je da prvo napunimo baterije. 

10. Ako neko može da uradi umesto mene nešto, rado prihvatim. Žene smo ali nismo robovi i ne moramo sve same. Ako imate bilo kakvu pomoć, prigrlite je i budite zahvalne. To vreme iskoristite za druge obaveze ili odvojite vreme za sebe. 

Nadam se da su vam ovi saveti pomogli.

Pišite mi vaše savete za bolju organizaciju.

Нема коментара:

Постави коментар