недеља, 2. децембар 2018.

Catrice baze za lice

 

Bez baze za lice se već duže vreme ne šminkam. Postale su mi sastavni deo rutine jer mi puder duže traje na licu i sporije se prosijam. Catrice baze su jako kvalitetne i predstavljam vam svoju kolekciju.






Prime and fine sprej je multifunkcionalan i može da se koristi i pre i posle šminkanja. Pre šminkanja, priprema lice, jako je lagan i lice odmah upije. Koža je matirana i puder se lepo blenda. Posle šminkanja, fiksira šminku i dodatno matira. Često ga koristim kao fiksator a neku drugu bazu, kao podlogu. Ako je težak puder ili ako stavim dosta praškastih proizvoda, lepo sjedini i dodatno matira. Tekstura je vodenasta i lepo pumpica raspoređuje proizvod na licu. Cena ovog spreja je 599 dinara u drogerijama i na Lilly online sajtu.





Dewy Wetlook stick je namenjen "mokrom" izgledu kože, odnosno tenu sa dosta blistavosti. Lako se nanosi na kožu i blenda. Može se koristiti ispod pudera ili preko za dodatan sjaj. Ovaj stik koristim kada mi je koža suvlja pa dobijem dodatni glow efekat. Boja je jako lepa i divno izgleda na licu. Cena stika je 659 dinara.




#Insta to go blur stick se nanosi pre ili preko pudera i umanjuje vidljivost pora. Ima baš mekanu teksturu, lako se nanosi na lice i popuni pore. Ima blagu boju ali se ona fino stopi sa puderom. Pakovanje je baš slatko i staje u svaku kozmetičku torbicu. Dopada mi se to što se ne oseća na licu a pomaže da se popune pore i sitne linije. Cena je 529 dinara. 



Prime and fine Godbye pores ima efekat prikrivanja pora i sitnih linija. Ima svilenkastu teksturu i lako se nanosi. Puder se odlično blenda i pore se dosta manje vide. Ne ostavlja tragove na licu i ne iritira kožu. Produžava trajnost puder i koža stvarno mnogo lepše izgleda. Cena je 659 dinara.



Prime and fine Keep me matt je baza slične tekture kao prethodna baza ali je namenjena za matiranje kože. Brzo se upije u kožu i ostavlja je matiranom. Produži dosta trajnost pudera i sporije se prosijam. Cena je 659 dinara. 


Ove baze obično kombinujem i nikad ne nanosim jednu na celo lice. Moja koža je mešovita pa na T zonu nanosim bazu za matiranje; gde imam proširene pore, tu nanosim bazu za blurovanje; gde hoću zdraviji izgled kože nanosim dewy stik. Sve to kasnije fiksiram sprejem.


Kako se vama dopadaju ove baze i da li ste koristile neku od njih?

2 коментара:

  1. Probala sam Catrice Prime & Fine proizvod i jako mi se dopao! Super post!

    Vildana from Living Like V

    ОдговориИзбриши
  2. Kako se rijetko šminkam, tako i koristim skroz malo kozmetiku :/. Možda je to greška možda ne, ali nemam talenat za šminkanje i moj make up se svodi samo na maskaru, ruž i neku olovku za obrve. Na sreću nemam problema sa licem tako da pudere koristim samo u posebnim prilikama, a kako je nastupila hladnoća ja vrlo brzo dobijem i rumenilo :D
    No, kao nekog neeksperta za kozmetiku moram priznati da si privukla ovom recenziom i zainteresovala za kupovinu baze ^_^. Hvala ti na ovako iskrenoj recenziji :*

    ОдговориИзбриши