четвртак, 13. децембар 2018.

Favoriti novembra


Stigli smo do poslednjih mesečnih favorita 2018. godine. Sledeći favoriti će biti godišnji i tada ću izdvojiti proizvode, koji su me zaista oduševili u ovoj godini. Za ovaj post sam odvojila dosta proizvoda jer sam bila vredna i dosta toga probala i koristila. 


Elizavecca Enzyme Powder je jako zanimljiv proizvod. U obliku je sitnih granula i u dodiru sa vodom peni. Ima piling efekat i odlično očisti lice. Potrebna je mala količina pa će sigurno dugo trajati. 
Bioten toniku sam se ponovo vratila i baš mi prija. Skine sve nečistoće a ne isušuje kožu. Cena je povoljna, kao i svi njihovi proizvodi. 
Skinology Gel maska sa paradajzom hidrira i umiruje kožu. Uskoro vam pripremam post o njihovim proizvodima. 
Prima ulja argana je 100% prirodno ulje, bez dodataka. O benefitima ovog ulja neću da pišem jer mislim da svi znamo kako utiče na kožu, kosu i nokte. Ulje i Skinology proizvode možete naći na Prima kozmetika sajtu. 


O NC kozmetici sam pisala u ovom postu a o Green for skin u ovom. Oba proizvoda su prirodna i preporodila su mi kosu. 
Cien šampon je najbolji, koji sam probala ove godine. Odlično očisti kosu, ona je mekana i lako se češlja. Jako je jeftin a ima 500 ml. Ima ga u Lidl marketima. 
Creightons ulje argana sam recenzirala u ovom postu. Pomaže mi kod elektrisanja kose, zagladi suve krajeve i ima predivan miris. Trenutno je na sniženju u Lilly drogerijama. 


Creightons Shea&ginger losion miriše najlepše na svetu, kao gingerbread kolačići. Miris ostaje na koži i o njemu sam pisala u ovom postu. 


Catrice Goodbye pores, kao i Prime and fine sprej sam recenzirala u ovom postu. U poslednje vreme ih najviše zajedno koristim, prikrivaju pore i drže mi T zonu pod kontrolom. 
Ingrid Dr make up puder se lako blenda i ima srednju prekrivenost. Sadrži hijaluronsku kiselinu i SPF zaštitu. Ne ističe suve delove i mat je. Ingrid kozmetika možete naći na sajtu Kozmetika i parfemi. 
Essence Camouflage+ korektor prekriva sve čak i moje tamne podočnjake. Prilično je jeftin a dobar proizvod. Ublendam ga prstima i traje ceo dan. 
Max factor Pan stik sam koristila kao dodatak puderima i samostalno ponekad. Ima srednju pokrivnu moć i lako se blenda. Verujem da ste sve probale ovaj proizvod. 
Golden rose puder u kamenu mi daje malu pokrivenost i dodatno mi matira lice. Dopada mi se što ima SPF zaštitu i ne moram da brinem da li tečni puder ima zaštitu od sunca. 


Plave senke uopšte ne koristim ali mi se Catrice Blueboutin senka jako dopala. Tamno plava je i presijava se na ljubičasto. Čak mi se dopada i kako mi stoji. Ublendam je preko celog kapka i odlično izgleda. 
Catrice Volumizing balzam i Essence Insta Care ruž sam koristila ceo mesec jer mi idu uz svaki look a neguju usne. Odlični proizvodi. 
Essence Glitter on glitter off lak me je spasio jer ne moram da trljam nokte i skidam šljokice. Ovaj lak se samo oljušti sa noktiju, poput folije. Navukla sam se totalno i potrošila sam već pola bočice. 

Koji su vaši favoriti novembra?

2 коментара: