петак, 7. децембар 2018.

Creightons proizvodi za telo i kosu


Creightons proizvode sam prvi put pre nekoliko meseci videla u marketu. Nisam znala ništa o ovom brendu ali sam malo istražila i saznala da dolaze iz Engleske i prva su kozmetička kompanija u toj zemlji. Brend ima dugu tradiciju, postoje čak od 1749. godine. Proizvodi su cenovno u drogerijskom rangu i pristupačni su svima. 



 Losion

 
Kupka

Shea&ginger losion je definitivno moj favorit. Ovaj losion miriše na gingerbread kolače i totalno sam se navukla. Jako je lagana formula, brzo se upija i ostavlja kožu mekom. Ima 400 ml i trenutno je na sniženju u Liliju i košta 400 dinara. Sa ovim mirisom postoji i krema za ruke i kupka i kupujem ih obavezno. 
Kupka miriše na mango i papaju ali preovladava mango. Miris nije slatkast, već je jako blag. Ne iritira, ne isušuje kožu i ostavlja miris na koži. U sebi sadrži voćni ekstrakt i glicerin. Košta 280 dinara i ima 500ml. 



 Piling


 Krema za ruke

Raspberry&pomegranate kolekcija ima svež, prijatan miris i dugo se zadržava na koži. Piling kupka je kremasta i u sebi sadrži piling čestice. Može se koristiti svakodnevno i ne izaziva iritacije. Otklanja mrtve ćelije sa kože i najviše ga koristim na suvoj koži. Tada se čestice ne razređuju sa vodom i dosta jače pilinguju. Miris ostaje dugo na koži. Košta 340 dinara i ima 250 ml.
Krema za ruke je na bazi glicerina, jako brzo se upija i neguje kožu. Koristim je i tokom ovih, hladnijih dana i jako sam zadovoljna. Miris je predivan i ostaje dugo na rukama. Košta 250 dinara i ima 100ml.



 Balzam


 Šampon

Clay balzam je baziran na glini i kaktusovom cvetu,namenjen je hidrataciji krajeva masne kose. Svi koji imamo masno teme a suve krajeve znamo koliko je teško pronaći prave proizvode. Nisam bila sigurna kako će hraniti kosu zbog gline ali posle pola tube, nemam nikakvih problema. Ne isušuje kosu već je lepo hidrira i lakše se češlja. Najviše mi se dopada što ne otežava kosu, već je ona lagana i ima volumena. Košta 340 dinara za 250 ml.
Agran šampon je namenjen dubinskoj hidrataciji kose. U sebi sadrži arganovo ulje ali ne masti dodatno kosu i nije težak. Kosa je jako meka i lako se češlja.  Košta 286 dinara za 250 ml proizvoda.





Ulje za kosu sadrži arganovo ulje i na bazi silikona je. Lepo zagladi krajeve, kosa se lakše češlja i ostavlja predivan miris. Dovoljna je jedna pumpica za kosu srednje dužine. Ne masti kosu i ne otežava je. Dosta mi je pomoglo kod "smirivanja" kose jer mi zimi kosa leti na sve strane.  Košta 530 dinara.

Sve proizvode možete naći u marketima i u Lilly drogerijama, kao i na Lilly online sajtu. Sve cene su iz Lilija i trenutno je sniženje na celokupan Creightons asortiman. Moj krajnji utisak je pozitivan i dopadaju mi se proizvodi. Sigurno ću probati još njihovih proizvoda i preneti vam utiske. 

Da li ste probale Creightons kozmetiku?

1 коментар:

  1. Zaista su super proizvodi, svidja mi se sto su pakovanja lepo uradjena a mirisi zabavni... Imam vanila kremu za ruke i zamirise celu sobu, kao kolac 😍 Super post 😊

    Novi post ---->
    http://xbeautyplace.blogspot.com/2018/11/oriflame-skinpro-aparat-za-ciscenje-lica.html?m=1

    ОдговориИзбриши