петак, 14. децембар 2018.

Essence Fall back to nature


Essence jesenja kolecija - Fall back to nature je stigla u naše Lilly drogerije, kao i na Lilly online sajtu. Sadrži paletu senki, paletu za lice, toaletnu vodu, maskaru, četku za lice i nalepnice za telo i kosu. Više o proizvodima možete pogledati na Essence sajtu i Lilly online prodavnici.



Iz kolekcije imam paletu za lice-rumenila i hajlajteri, četku za lice, maskaru i nalepnice za telo i kosu. Jako mi se dopada cela kolekcija, posebno sam želela da imam paletu za lice i maskaru. Maskara je deo standardne kolekcije i to je moja omiljena maskara svih vremena - I love extreme crazy volume. Potrošila sam sigurno više od 10 takvih maskara. Fall back to nature maskara se razlikuje od klasične po pakovanju i po boji, klasična je crna a Fall back to nature je tamno braon. 



Cela kolekcija je urađena u stilu jeseni i u njenim bojama. Nalepnice su u obliku lišća, sa natpisima i zlatne su boje. Mogu se koristiti za telo i za kosu. U poslednje vreme je jako popularan trend sa sjajnim nalepnicama za telo i prelepo izgleda na fotografijama.





Četka je prvenstveno namenjena nanošenju hajlajtera i rumenila ali je meni odlična i za konture. Pljosnata je, ima guste ali jako mekane dlačice. Sužena je u sredini pa odlično prijanja na jagodice i nanosi hajlajter. Dovoljno je gusta da može lepo da nanese rumenilo i konture. Odlično hvata i blenda proizvod. Ne rasipa ga i ne ostavlja fleke na licu. Jako je simpatično odrađena. Lako se pere. Cena je 419 dinara. Imam dosta Essence četki, neke čak i po 7,8 godina i mogu da kažem da su dugotrajne i da trpe pranje posle svake upotrebe.





O maskari neću puno da dužim jer je stvarno odlična. Kvalitet je isti kao i kod klasične I love crazy volume maskare, samo što se vidi na očima da je tamno braon. Meni to ne smeta jer je odlična za dnevni look. Traje ceo dan na očima, ne trusi se, uvija i daje volumen. Drago mi je da imam ovu maskaru jer sam emotivno vezana za klasičnu. Pakovanje je preslatko odrađeno i biće mi žao da ga bacim kad potrošim. 








Paleta hajlajtera i rumenila sadrži prelepe boje i prvenstveno ih koristim za oči. Mnoge od ovih boja su mi pretamne za hajlajt i rumenilo. Dolazi u 5 boja i svaka je odrađena u mat i šimer verziji, ukupno 10 panova u paleti. Mat boje su namenjene za rumenila a šimer za hajlajt. Devojkama sa tamnijim tenom će pristajati boje za lice, a nama sa svetlijim će poslužiti kao senke. Opraštam joj sve jer mi je zanimljiva koncepcija mat i šimer boja i prvenstveno sam je i želela za oči. Dopada mi se to, što u jednoj paleti imam i boje za pregib i šimer boje za pokretni deo kapka i boju za ispod oka i za ispod obrva. Paleta ima odličnu pigmentaciju, ne rasipa se i lepo se blenda. Sve boje su tople i prave jesenje. Pakovanje je prelepo, crno, kartonsko sa zlatnim detaljima. Svi znate koliko volim kartonska pakovanja i da padam na njih. Cela paleta ima čak 28,9 grama a cena je 1349 dinara.


Preporučila bih vam sve jer su se stvarno potrudili maksimalno i izbacili odlične proizvode. Maskara je kultna, četka višenamenska a paleta puna jesenjih boja i ogromna je. Svi proizvodi imaju povoljnu cenu.

Kako se vama dopada ova kolekcija? Da li ste nešto kupile?

2 коментара: