понедељак, 3. децембар 2018.

Preporuke iz Dm drogerija - Balea, Ebelin, Alverde, Babylove i Jessa

U Dm drogerije često svratim i volim njihove prizvode. Balea, Ebeline, Jessa, Alverde, Babylove...su njihove marke i zaista su kvalitetne a povoljne. Svu kućnu hemiju mahom kupujemo tamo jer je u rangu sa poznatijim markama a bar upola jeftinije. Danas vam predstavljam svoje omiljene proizvode iz Dm-a (isključivo njihove marke). Sa  ovim proizvodima se obavezno vratim iz svake kupovine. :)


Balea kapsule za lice koristim zaista dugo i odlične su za hidrataciju lica i kao podloga za šminku. Najviše volim plave-za dubinsku hidrataciju i Q10-kao pomoć kod sitnih linija na licu. Uvek ih imam u svom kupatilu. Koštaju oko 150 dinara a često budu na sniženju. 
Balea maske kupujem godinama i baš mi je drago što redovno proširuju asortiman. Klasične maske su im oko 100 dinara. Dobijaju se dve kesice i često bude za 3-4 upotrebe. Sheet maske su im od skoro u ponudi i koštaju oko 150 dinara. Imaju divne maske protiv bubuljica, sa vitaminskim kompleksom, sa lubenicom, protiv bora, za dubinsku hidrataciju...


Balea gel za umivanje sa voćnim kiselinama u sebi sadrži sitne piling čestice i baš dobro čisti kožu. Pomaže kod skidanja nečistoća i suvišne masnoće. Prelepo miriše, citrusno i sveže. U sebi sadrži AHA kiseline i ne bi trebalo da se koža izlaže suncu bez adekvatne SPF zaštite. Košta oko 150 dinara.
Balea piling sa košticama kajsije je favorit života-najbolji piling za lice,koji sam probala do sada. Košta oko 200 dinara i traje zaista dugo.
Alverde ružino ulje sam otkrila ove godine i stvarno je delotvorno. Odlično nahrani suve delove a ne izaziva probleme na koži. Ima praktično pakovanje i sporo se troši. Košta oko 350 dinara. 
Babylove krema je Magdalenin i moj favorit. Krema je namenjena pelenskom području i za to je Magdalena koristi a meni pomaže kod svih upala na koži. Kada mi izađe bubuljica i to iskopam, pomogne mi da brže zaraste ranica. Košta oko 250 dinara. 


Jessa losion za intimnu negu neću da hvalim jer sam ga mnogo puta hvalila i hvalila. Probala sam mnogo skuplje gelove i ne vrede tih para. Ovaj gel ima 300 ml, košta 200 dinara i namenjen je osetljivoj koži. Sve preporuke.
Balea gelovi za tuširanje su takođe hvaljeni i hvaljeni. Za 130 dinara, ne mogu da se nađu bolji. Stalno menjaju kolekcije i mirise pa svako može da nađe nešto za sebe.
Balea pena za brijanje sa mirisom breskve sam kupila jer sam se redovno posekla prilikom brijanja. Ranije sam koristila samo gel za tuširanje i brijač ali od kad koristim penu, mnogo je bolja situacija. Za nas smotane, ovo je spas. :D Košta oko 250 dinara.
Balea piling sa morskom solju i uljima sam jurila da kupim i uvek je bio rasprodat. Zaista je dobar proizvod i zato ga nikad nema. Spada u kategoriju grubljih pilinga ali meni ne smeta. Koštao je između 350 i 400 dinara.


Balea kremu za kosu sam ranije koristila ali sam joj se ponovo vratila. Lepo omekša kosu i pomaže da se lakše očešlja. Ovaj proizvod je nešto slično poput regeneratora, koji se ne ispira. Ima dobru pumpicu i prelep miris, koji se zadrži na kosi. Košta oko 200 dinara.


Ebelin silikonska četka i klasična četka mi pomažu kod čišćenja lica. Iako imam osetljivu kožu, nisu grube četke i ne iritiraju kožu. Imam ih dugo i ne sećam se tačno cene ali mislim da su bile oko 200 dinara.

Svi proizvodi su veoma povoljni i stvarno sam zadovoljna učinkom. Koje vi proizvode iz Dm-a volite?

3 коментара:

  1. Obožavam njihove kupke, zaista su odlične, a veoma povoljne. Takodje, imaju i odlične maske za lice.

    ОдговориИзбриши
  2. Ja se u DM-u potpuno "unistim".Odem za jednu-dve stvarcice,a izadjem sa punim kesama.Kupujem sve od navedenog u postu,do papirne galanterije,mirisljavih sveca,do hrane za kucne ljubimce.Volim ogroman asortiman,i veoma pristupacne cene.

    ОдговориИзбриши